Då gör det mest ont...

Hatar att bråka, speciellt med dom man tycker bäst om. Då gör det mest ont.

Vet inte varöfr jag ALLTID, beror inte på vilket jobb jag har tydligen, får något slags ansvar för kopieringsrum med tillhörande maskiner. Är det något jag starkt ogillar så är det det. K o p i e r i n g... Det vet ni som känner rosell. Den här vågen jag flutit på kanske är på väg att rinna ut i sanden (hepp) så kanske blir min framtid de närmaste månaderna lite kopieringabetonad. Önskar dock icke att så blir fallet.

Man får vissa förmåner men efter en dag så är man i samm hjulspår igen. Nej tack.

Köpte en tröja idag som inte är så mycket jag men som väl kan bli det! Och snart kommer min grå tröja på posten. är verkligen i shoppingmode, men har inga pengar så det blir att spara ändå.. Har satt mina ögon på en pälsjacka från hm som är lite kort men ack så snygg. Idag är den på halva priset.. Vi får se om den hamnar i min garderob innan kvällen stundar.

Så var det det med flytt också. Besiktning imorgon och jag ska försöka flirta till mig lite golv och kanske en och annan färgburk.. :) Man kanske kan hoppas iaf. Hoppas att värden inte är dum och snål utan snäll och givmild! Hoppas!

 jackan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0