Nu kommer ja låta lite käck..

Jag brukar inte gilla förändringar. Brukar känna att om något är bra så kan det få vara så ett tag, varför måste alla ändra på allt?? Lite tantvarning "den här tidningen har sett ut så här i tjugo år, då duger det åt mig i tjugo år till.." ja kanske inte så illa men ni fattar. Fast det brukar bli bra, till slut iaf. Kan man hoppas iaf.. :) Nu ska det bli flytt med ny lya, nytt område osv.. Jag älskar aldrig min lägenhet lika mycket som jag gör nu då jag måste lämna den. Sentimental e jag nog en skvätt också. Men jag kan inte hjälpa det.

Jag köper sourcreme onionchips för att de är godast, men provar gärna dill/svartpeppar, kanske man upptäcker något godare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0