tillbaks

Herreguuuu vad länge sen det var jag skrev. Jag har jobbat som en liten myra varje dag och har haft inspelning i 13 veckor i sträck. Puh. Torkar lite svett från pannan och gäspar lite.

Kommissarie Späck var det ja. Långfilmen vi blev klara med i förra veckan. Galet skoj gäng, ett helt fantastiskt gäng får jag lov att säga! Mycket nattinspelning som jag faktiskt har tyckt varit hinla skoj. Det är roligare än vad man tror att stå ute hela natten med skidutrustningen orvar på sig, kalla fötter och ett lätt strilregn i ansiktet. Att stå ute på ett fartyg och smälla fyrverkerier och sen komma hem någon gång på morgonkvisten. Man blir helt avskärmad från resten av världen dock. Det är baksidan på det hela. Jag har mest sett Hasts nuna under dessa veckor och mitt eget i spegeln då jag undrat "ser jag sliten ut??"

Nu, tillbaka på kontoret ett tag för att invänta vad morgondagen för med sig. lite läskigt men kul. Har nu skaffat mig en skrivbordslampa som befriar mig från lysrören i taket. Tack för det! Var man inte stressad innan så!

Snart är det jul och hej o hå vad fort tiden ska gå.. När ska man hinna handla julklappar?

Här sitter jag o skriver och glömmer bort totalt att jag ska flytta om 2 veckor typ! Ja jag vet. Galet. Så mycket packning, städning, rensning och flyttning framför mig. Längtar tills det är klart. Sen e det målning, golvning, fixning och inhandling kvar. Men jag hoppas att en pizza på golvet framför stor tv botar vilken "är det inte klart snart " ångest som helst..

Framtiden är oviss men jag hoppas ljus....

Lite bilder från filmen :)



 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men GUD sofie. jag ser ut som ett LIK! tag genast bort. och INTE upp på fejan. herre min je. skicka till mej så ska jag photoshopa lite ;P

2009-11-16 @ 16:39:55
Postat av: Linda - Rosa chica

Jag och min pojkvän sparar pengar till en resa. Skulle du vilja hjälpa oss genom att bara trycka på länken ---> Spela ni med och vinn pengar! <--- i mitt senaste inlägg i bloggen?



Skulle betyda grymt mycket!



http://rosachica.blogg.se

2009-11-16 @ 17:41:39
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0