Vem vare???!! Säg vem det "#%%&/)** var!!!

Varför händer alltid saker mig för? Asså dåliga saker. Nu pratar jag inte om att fulla gubbar pratar med mig på tunnelbanan (men gud vet att det också händer titt som tätt) utan att folkvill bråka med mig liksom..

Jag går på kungsgatan. Mycket snällt och lugnt och sansat. har på mig min nya fuskpälsjacka. Jag och min kompis går förbi ett gäng med folk tjejer och killar som börjar fnittra då vi går förbi. Sen känner jag ett stort SPLAT på min rygg... Då har någon slängt en kopp med kaffe på mig så nu rinner det vaniljlatteskum längs hela min rygg på nya jackan och ner på Ellas tights som jag fått låna för kvällen. Allt är kladdigt och alla garvar.

Rosell = ARG.

Det första som faller mig in är att säga "Vem vare som kasta?" men det blir för mycket skogsturk över det och jag bara säger något i stil med "varför kastar ni er jävla skit på mig för?" Tusen grabbar och flickor försöker bortförklara sig och hävda att det var inte jag och ska jag torka dig. NEJJ TACK jag torkar mig själv om benen tackar! Tur att Elena var där och väjde bort alla som försökte torka av mig. Tack Ella som försökte värja bort alla elaka kommentarer om oss! Sen säger min kompis att han vet vem det var och att han nu har lättat. Då vi är på väg därifrån börjar lillbruden som kaxat med mig kaxa med ella. BAD idea.. Hon använde fel sorters ord kan man säga..

Hast= ARG

Så arga som vi var så gick vi till slut vidare i Stockholmsnatten. Luktandes kaffe..

Why me? Och på Kungsgatan också. Vet inte vad det är för fel på den gatan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0