häje!

oj hej o hå vad längesedan det var. Jag har..

börjar nytt jobb, åkt till thailand, fått min dator omvandlat till myrbo, solat, badat, druckit pina colada, margarithas och kiwidrink som kliat. Nästan dött i en grotta, åkt moppe, kört moppe, klappat elefant, bränt mig i solen, ätit massa god mat, druckit en singha till lunch varje dag, kommit hem från Thailand, börjat nytt jobb, lärt känna ca 100 elever, lärt mig spela SKIPBO, bubblan etc, träffat martin stenmarck, värmt upp publik, spelat teater, träffat vänner som jag saknat, blivit förhörd av polis, dansat, köpt ny het väska, och lyckats att aldrig en enda gång bli sjuk.

Jag har ett immunförsvar av stål. Ta i trä.

Hörs snart igen! lovar!

Ikväll blir det underbara alice i underlandet med underbara Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0